lördag 12 maj 2012

20120512

Det är helg och våren är här. I går var vi hem till pappa och åt gott. Ida, David, Adelie och Elsy var också där. Vi passade på att säga hej då till pappa som ska åka till Kroatien och efter det vara i sthlm några dagar.

I kväll är Oskar på lagfest, jag och Levi är hemma och tar det lugnt. Det är så fantastiskt att titta på Levi. Han tog sina första steg i Onsdags, han gick några steg från mig till Oskar. Han kan inte ställa sig upp utan stöd än men tar några steg själv varje dag. Han går några steg mellan soffbordet och soffan också utan att hålla i något som stöd. Han är ju bara 9 månader men det är nog inte så länge kvar innan han går! Det är helt otroligt vilken bra balans han har fått bara de senaste dagarna. Han tycker också om när man går runt med honom och pekar på olika saker och säger vad de heter. Han vinkar väldigt ofta och det tydligaste han kan säga är Hej då.. Min lilla lilla pojke har tagit sina första steg ♥

I morgon ska jag skjutsa pappa och Susanne till flygplatsen, efter det blir det en riktig fixardag för oss. Vi ska åka till svenska hem, handla, städa och tvätta. Jag vill också åka förbi plantagen och handla hem blommor vi kan ha ute på balkongen i sommar.

Kram och Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar